lördag, maj 17, 2008


Japp jag har lånat en mobil nu av Mickes jobbar kompis, en sunkig gammal telefon, tack iaf men usch vad kräsen jag har blivit :/
Micke tycker jag är töntig så nu tänker jag ta hans telefon eftersom han säger sig att han inte bryr sig, hehe.
Har iaf bestämt mig om vad det blir för telefon när jag ska köpa en ny, en Nokia 6500 Slide, gillar hela den utformningen faktiskt.
Är dock väldigt sugen på en Sony Ericsson w850i den verkar grym men jaja visar sig när jag väl har pengar o så.

Nu ska jag ta o klä på mig lite kläder för sen ska jag ned på stan och prova lite kläder, blir nog inget köpt men måste kolla iaf, blir fest ikväll, kusin Malin o Jonas kommer till stan men Syster Ida vet jag inget om ännu, ska ringa henne snart igen så får vi se, jag håller tummarna!

Hörs senare!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥