måndag, maj 26, 2008

fläckbort och mobilnytt

Hej hallå!
Nu var denna dag slut också, inte hänt så mycket under dagen ändå.
Vi har varit ute o gått lite och sen inne och städat.
Lollisen lyckades så klart få tag i något hon inte skulle och då vart det att ringa 112 men allt gick bra och det var inte ens nån fara från början men man blir ju lite skraj i alla fall ibland.
Var meningen att jag skulle solat lite nu på kvällen men det var så mycket folk nere där så jag gick till Coop och kollade lite ist. Hittade billig fläck borttagningsmedel och sen köpte jag lite bananer tills imorgon.

Sitter just nu och kollar efter vilken mobil jag ska ha, det är ju ett evighets göra för min del som hittar nya grejer på allihopa hela tiden. Var ju väldigt inne på Nokia 6500 Slide men nu börjar det dra mot nån Sony Ericsson mobil i gen, mest för att dom redan är kopplade hit till blogger.com och då är det himla lätt att blogga från mobilen. Vill bara känna lite på dem först så jag ska väl ned på stan imorgon och göra det, vill ju veta hur dom ligger i mina små händer och hur knappar och allt är och känns.
Jaja vi får se sen hur det blir, nu ska jag iaf försöka sova utan mardrömmar som jag hade igår natt :S

Puss Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥