torsdag, maj 08, 2008

tummis!

Idag är det underbart och soligt, dock sitter jag här och Samira sover, lite tråkigt, ska ta en snabb promenad med Ture alldeles strax.
Syster kör upp nu om en halvtimme också, håller tummarna stenhårt men tror hon klarar det annars är det ju bara försöka igen.
Hon är ju iaf kanon på att köra, enligt mig.

Annars idag har vi hunnit vara ute lite iaf, Samira har åkt lite kana och sparkat boll, hon är så otroligt söt när hon är ute och leker, lite svårt bara när jag måste ha med mig Ture, han blir så avundsjuk och så fort jag sätter fast honom så skäller han som en tok.
Men det skulle ju bli fint väder i helgen så då får vi ut och leka lite mer när Micke kan vara med också :D
Sen e det ju marknad i Hda i helgen också, får se om vi ska dit nå sen så fyller Jonathan år på söndag, skoj skoj!

Nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mer, vart seg när jag satt mig här så dags att göra något.
Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥