tisdag, maj 13, 2008

kika

Halva dagen har redan gått, snart ska vi äta lunch fast det blir en snabb promenad med Ture först, jag har huvudvärk som bara den och inte vill den gå över heller :(
Hoppas att det går över med lite mat iaf, blir nog ganska lugnt här hemma idag, ska försöka ta en tripp ned till stan också, ska kolla efter klänningen som min syster hittade, hoppas den finns kvar bara. Sen blir det väl bara lite allmänt kikande :)

Måste ju fortf. hitta en ny mascara men jag har inte riktigt råd nu och jag skulle nog vilja ha en Lancôme mascara men vi får se.
Sitter mest och funderar om det e de nya tabletterna som ger mig huvudvärk, står ju som en biverkning. jaja vi får väl se om det går över eller inte.

Hörs senare under dagen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥