onsdag, maj 07, 2008

filigt

Sitter och fikar lite och kollar på balklänningar, Ida ska ju ta o sy sin och det börjar bli lite bråttom, får se om vi hittar något eller hur det blir.
Mormor kommer kanske in idag också, känns bra!
Nu ska vi fortsätta fika och jag ska försöka svara på mail, jag är så fruktansvärt dålig på att svara på dem, fast jag älskar att få mail, speciellt från Sthlm, blir så himla glad då men jag känner mig lite elak då jag så sällan svarar så förlåt, det är inte meningen!

Nä måste sätta lite fart nu också så jag hinner att fixa i ordning mig lite innan mormor kommer, Samira blir nog tvungen att duscha för just nu har hon fil i hela håret samt så måste jag skura golvet för det är fil där med, haha!

Hörs senare idag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥