onsdag, maj 14, 2008

sjukt irriterande





Shit vad annorlunda jag ser ut i ljust hår. Saknar det lite ibland men trivs bäst som mörkhårig faktiskt. Satt o kollade igenom min gamla lunarstorm. Har ju tänkt att ta bort mig men jag måste kopiera alla gamla blogg-inlägg därifrån, vill ju ha dem kvar.



Btw.. Min granne under stal min mobiltelefon idag, jäkla tattare!
Samira lyckades ha ner den från vår balkong så den hamnade på hennes, såg att den låg där så jag klädde bara på Samira sen gick jag ner och när hon öppnade så visste hon ingenting om mobilen och att den inte låg där fast jag precis såg den, m a o så snodde hon den! Är så ruskigt arg just nu speciellt då det är så uppenbart att det är hon, gaah! Hopplösa människa.
Måste ringa comviq nu också så att dom spärrar och sen skickar ut ett nytt kort. Fast jag tänkte vänta o se om hon kanske kommer på bättre tankar.
Annars blir jag tvungen att köpa ny mobil, har inte riktigt råd med det men vi får se..

Nu ska jag äta lite mat.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥