torsdag, december 01, 2011

StearinÄpplen



Jag ligger i sängen, ska/borde sova men så fort jag e på väg att somna rycker jag till. Skitdrygt!

Tur nog så kan jag kika på Law and Order, det e bra det! :-)

Var lite "duktig" idag också, gick älvpromenaden, dock bara till Åsbo-bron o sen andra sidan runt men enligt mobilen var det iaf strax över 6km så det e ju en bit ändå. Gick typ så fort jag kan också för att det inte skulle hinna bli kolsvart. Inte kul att gå där då och jag hann iaf, lite mörkt men ingen fara. Dock tog det ganska precis en timme och ärligt så känns det skitdåligt! :-(

Ska försöka gå samma vända imorgon om det e någorlunda väder, är ju rätt skönt då.

Gick in till stan igår också med syrran o jag borde verkligen se till att jag ta en lite längre promenad varje dag. Lite svårt bara när jag har Samira sen o hon vill ju inte alltför gärna sitta i vagnen.. Men men jag får passa på när hon e hos sin pappa.

Nu ska jag fasen försöka sova en sväng igen annars kommer jag vara mer död än vanligt imorgon.

Btw --> bilden är på två ljus som ser ut som gröna äpplen, dom önskar jag mig o finns på Mio, så sjukt snygga o skulle självfallet passa in i mitt kök :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥