onsdag, december 28, 2011

Hittar färg i det gråa vardagliga



 Då har jag varit på stan nästan hela dagen. Sällskapade med syster.

Hittade faktiskt lite bra saker och på rea och då inte bara onödiga saker heller så det e kul. Fick liksom med mig ett rosa diskställ m droppskydd o bestickställ för priset 99kr så det känns verkligen bra.
Speciellt då jag verkligen behövde ett nytt men inte hittat något som jag känt att det duger o det gör definitivt detta även om de mesta annars i mitt kök går i ljusare grön. Något grönt ställ hittade jag liksom inte.
Så nu har jag diskat nu när jag kom hem :D Och så fasligt skär det sig ju inte med det gröna, inte i mina ögon, det ser mer glatt o så ut :)

Hittade även en fin klänning i nå satinliknande tyg för 50kr så den får hänga med resterande tusen klänningar jag har o aldrig använder men någon dag kanske :P
Sen blev det bara en av Åhléns julpynt - en guldglittrande ballerina, det enda som föll mig i smaken som var kvar, lite trist men bättre än inget iaf.
Vi var även in på Cranberry som har total utförsäljning då butiken ska läggas ned o detta är sista veckan, där hittade jag nån söt liten grön porslin.. hm.. grej.. Vet inte vad det är egentligen eller vad jag ska ha den till men den passar i köket och just nu står det sugrör i den, funkar det också liksom. Cultdesign-grejer eller vad det heter iaf.

Passade faktiskt på att gå ner på Vega Video och höra om Super Mario-figurerna men dom var så klart redan bokade och det tycker jag är sjukt trist, jag vill ha dem på väggen, hos mig !! Men jaja allt får man ju inte.
Lindex var vi in på också, mkt underkläder på rea så kikade lite men något där hittade jag inte men en bh med lite sänkt pris fick det bli o ett jättefint blått nagellack..

Fasen jag har verkligen handlat färgglada saker idag. Känns bra och just diskstället är jag mäkta stolt över.
Nu ska jag snart äta lite sen sova, trött som ett as o jag tänkte färga ögonbryn+fransar ikväll men det skjuts upp ytterligare.
Imorgon fm ska vi träffa nån tjej på solstudion så vi kan fixa systers solkort o då passar jag kanske på o sola lite och få med mig den där jäkla kattsanden också.


1 kommentar:

  1. Så är det :D För mitt bland allt det trista så har man det egentligen ganska bra!! Bara det att man lär öppna ögonen och se det :)

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥