torsdag, december 29, 2011

Mycket stadshäng


Vart minsann en heldag på stan idag också.
Känns rätt kul ändå, skönt att dagen gått undan liksom.
Jag o syster solade efter det att vi kikade lite i affärerna. Provade klänningar men jag hittade ingen idag.. eller jo men ingen som köptes men det gjorde däremot syster, en jättefin svart klänning. Sen vart det underkläder bara och där höll HM-tanten på att lura mig på rean men tur är så har jag ju syrran, hon hade koll o hojta till så då blev det fixat =)

Efter att ha knatat runt med syrran ett tag vart det hem för att äta, duscha o dricka kaffe innan det var dags att åka till stan igen men denna gång med Jonas.
Innan dess hann jag också för en gångs skull beställa klipptid, kommer liksom inte ens ihåg när jag klippte mig sist men det borde ha varit i våras.
Jag o Jonas var in på Synsam o kikade glasögon åt mig, hittade ett par jag gillade men jag tycket nog att det vart dyrt 1600 för glas o bågar :S ska nog kika runt lite mer o andra ställen sen.
Det vart bolaget för andra gången idag också. Nu köpte jag två cider som jag tänkte dricka ikväll men inte orkade, tidigare så köpte jag rosa bubbel till mig o Samira som vi ska skåla med på lördag =)

Kvantum vart det en sväng också, inhandlade kattmat och kattgodis. Kattgodis är samma som mjölklinserna, min katt lägger sig ner o gosar på godiset innan hon kommer för sig att äta dem :S Hon e förjäkla knasig!
Kattsand..hm handla jag också.. hihi.. Och skapade problem för de anställda också. Fast det var bara med frågor om butangas som ingen av dem visste vart och om det fanns men efter mkt om o men så fick jag iaf veta att dom inte hade sån.
Det vart dock himla lustigt att det krävdes 4 st för att få fram ett svar.

Nu är det dock sömn som gäller för mig, jag hoppas att jag inte vaknar lika förvirrad nu i natt som natten tills idag.
Imorgon vet jag ju att det är fredag och en busgroda som kommer hem :D

1 kommentar:

  1. Hörrudu Pixielott! Vart sjuttongubbar håller du hus? Hur ska jag kunna ha koll på dig om du inte finns på fb?! Eller har du blockerat mig din lilla murvel!
    Puss och kram! //Sophie

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥