onsdag, december 28, 2011

Utfodrat de små


God morgon!
Inte sov jag så bra i natt heller, vaknade för många gånger trots sömnmedicin men jag känner mig ändå skapligt utvilad o det är huvudsaken.
Nu är det kaffe o mysmusik ala Adam Heldring. Har hängt ut lite nya talgbollar till småfåglarna så snart kan jag kika på dem också =)
Dom e så fina de små pippisarna när dom äter o spanar.

Senare idag ska det nog bli en sväng ned på stan, kika om det är nån rea på nå skojigt. Jag e mest ute efter julpynt från Åhléns som jag tyckte var på tok för dyrt innan jul så jag hoppas att det finns några fina kvar o att dom är billigare nu :)
Dom var iofs inte så juliga men just där var min tanke att jag kan ha dem året om som lite fina prydnader.
Skulle behöva sola en sväng också men det får nog bli imorgon isf kanske.
Väntar på att soltanten ska ringa mig o fixa solkortet jag skulle ladda på till min syster. Det skulle bli dubbelt värde 300 = 600 men så blev det inte så hon skulle höra av sig så skulle det fixas så jag hoppas hon gör det också, annars får jag ringa igen. Syster fick ju liksom det i julklapp o det e ju trist om det inte funkar som det ska.

Kattsand måste jag komma ihåg att köpa också, min missa är nog inte alls glad på den lilla sanden hon har kvar, dock vill jag köpa kattsanden på Kvantum och den är ju så jäkla tung o besvärlig att ha på bussen så nu är det en sån gång jag skulle haft körkort o bil men det har man icke så jag får lösa det på annat sätt.
Blir säkert bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥