lördag, december 31, 2011

Sista dagen är som andra dagar, nästan


Last day of the year.
So it says.. Tänka sig ett par timmar o sedan är det 2012.
Jag tänkte summera mitt 2011 men jag har inte hunnit klart. suprise, och listorna som går att kopiera känns inte riktigt som jag så jag gör lite egen, ingen speciell utan bara min egna.

Var ju och hämtade paket igår, från Lyko med hårtoning o färginpackning. Ska försöka få i toningen i håret idag innan vi åker ut till pappa. Min utväxt går inte riktigt i samma ton som resterande hårfärg så det e inte fint så det är väl dags att göra något åt det. Blir nog mer rött denna gång..
Ögonbryn och fransarna har jag inte heller kommit mig för att fixa men det vette tusan om det blir idag, vi får se.

Nu är det iaf dags att börja göra något, jag e inte alls lika speedad som igår utan mer trött men jag har då sovit riktigt bra trots mindre dos sömnmedicin, det känns toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥