torsdag, december 29, 2011

Inte många dagar kvar nu..


Bleh. Nu piper jag när jag andas, igen.. Det var inte så länge sen det var såhär sist men jag känner mig skaplig ändå tror jag.
Sitter i sängen o dricker kaffe, måste snart stressa lite så jag kommer in till stan för det där solkortet. Det e iofs en timme kvar så jag måste ju inte stressa ihjäl mig men lite skulle jag tro eftersom jag oftast är så seg.

Vaknade två eller tre gånger i natt också, inte kul o ena gången vart jag helt konfys över vad det var för dag. Jag kunde inte komma på om det var torsdag eller fredag så jag fick kika lite på mobilen för att komma underfund med det. Och torsdag it is. Imorgon kommer busungen hem igen :)
Nyårsafton på lördags och nytt år på söndag. Känns helt skumt!
Året gick ju så jäkla fort men det tycker man nog alltid vid årsskiftet..?

Nyårsafton blir nog ute hos pappsen iaf, har inte firat nyår ihop på bra många år så jag tycker det kan vara kul, nå sådär jättespeciellt blir det nog inte utan mest umgås o ha det skoj liksom.
Samira är ju med också, hon vill se raketer men det roligaste är att hon faktiskt är rädd för dem och jag själv gillar det inte riktigt.
Jag tycker att det är lite onödigt och jäkligt förstörande för miljön med tanke på hur många det är som skjuter hit o dit. Vore bättre om man gick ihop flera så sköt lite kanske...

Jaja.. kaffet ska drickas upp, kläder ska på och håret får bli en standard knut.. Måste tvätta ansiktet ett par gånger också så att jag kanske ser lite pigg ut ;)
Samiras första nyårsfirande 07/08 (tror jag) 

2 kommentarer:

  1. Ja det var dem du gillade. Jag med. Som fan:P

    SvaraRadera
  2. Coola fina du:) Du behöver inte...Pixla dig..hehe.. men vi borde döpa om Twitter till Pixitter;)

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥