måndag, december 12, 2011

Bliblobla svampfixering


Fint att man tror att det e mobilen som vibrerar när det tydligen var magen som kurrade lite grann..
Dock e jag inte hungrig, inte sådär på riktigt.

Iaf så åkte jag in till stan, Apoteket o fixade medicinen. Segt som attan o jag vankade nog fram o tillbaka som jag vet inte vad.. Nervöst o konstigt var det o dum kände jag mig men det gick an.
In på Kicks en snabbis, med alla dofter där blir man ju tvärlugn typ.. men det var bara en nagelfil jag var ute efter o sen bar det iväg till nästan och då vart det Coop, snabbt o enkelt typ o sen mina vänner, så blev det solning! =)
Skönt men ändå så oskönt ska nog försöka mig på en solning imorgon också. Jag solar ju inga längre stunder heller.
Såg dock inne på spegeln när att mitt hår såg bra mkt mer rödaktigt ut än jag tänkt på här hemma men det får vara som det är nu ett tag, känns fortfarande lite knas att vara mörkhårig men jag trivs väl så mycket som en självhatande människa nu kan trivas.

Ny tabletten är intagen också, den borde ge effekt med tanke på mina måltidsintag. Bleh..
Jag måste börja röra mig mer men nu när det är snorhalt ute vill jag liksom inte alltför gärna gå ut o gå o nå gym är det inte på tal om.. Baha stå där o svettas med andra människors svett o sen urtrista redskap som jag ledsnar på efter 5 min.. Ne inte min grej så nå annat får det kanske bli..
Dock har jag typ som träningsvärk i låren, vette tusan varför men troligt är för att jag konstant spänner mig just nu..

Oh well.. Jag gjorde en egen liten favicon o satt upp här, sött tycker jag o ni kanske inte ens märker den?!

Iaf på tal om den så såg jag vad dom hade på Vega Video, i deras skyltfönster, en stor Super Mario-svamp  --->
Den vill jag ha!!! Och det gav mig lite idéer men jag e ju lite kass på att slutföra mina idéer men ptja.. vi får se..
Vissa måste jag ha pengar för att slutföra o andra bara en jäkla massa energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥