lördag, december 10, 2011

Fina hjärtat


Huvudvärk! Jag borde druckit massor av sprit igår men nee..
Har iaf varit iväg på Samiras gymnastikuppvisning, trodde nästan att jag aldrig skulle komma fram. Äckligt halt och sjutusan så spårigt men jodå fram kom jag utan att slå nån volt eller bli sen.
Väl där var Samira med sin pappa + familj.. typ.. Smiras lillasyster e fasen go hon och dom e för söta tillsammans.

Uppvisningen var ju inte speciellt lång för Smiras del men det var ändå kul att se, dom gjorde lite kullerbyttor o handstående. Nu tror vi att det e juluppehåll iaf men vi vet dock inte när det börjar igen så det får vi se efter då.

Jag är trött som fasen, inte mkt sömn i natt heller :/ Jonas sa igår att jag såg psykiskt sjuk ut.. Nähä..?!
Hihi jag e ju det.. fast det låter alltid så illa men behöver ju inte alltid vara såå illa även om jag inte är såå bra just.

Nu ska jag dra i mig lite kaffe o sen kanske försöka ta mig till stan för o sola, jag är verkligen likblek vet dock inte om solning hjälper när man ändå mår kattbajs men det kan ju bättra på lite.

Lite från gymnastiken, jag e behöver dock öva på korttagning märker jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥