onsdag, december 14, 2011

Jävla dryga saknad



Någon gång under natten då jag tydligen faktiskt sov så drömde jag också. Att jag flyttade utomlands någonstans.Varmt o skönt var det iaf.
Drömt mer konstiga saker, sånt där som jag efter ett tag kan fundera på om jag har drömt eller om det hänt. Alltid lika kul att inte kunna skilja på verklighet o inte..

Idag/eftermiddag tillbringades iaf i Norberg hos mormor, tillsammans med syster.
Vi har plockat tomtar o jul, kikat fina Törnrosa-klänningen mormor sytt och pratat typ.
Åt lite mat.. eller jag åt nudlar o de andra nå falukorvsrätt med saker jag inte gillar.



Jag kände den där hemska saknade efter Ture så jag nästan som Samira ville börja gråta för att jag faktiskt saknar honom så ofantligt sjukt jättemycket!






Saknar saknar saknar så jag vet inte vad :'(  Och dum känner jag mig framför allt !

Är iaf hemma igen nu, inte klokare ang. julhelgen heller.. Inget verkar liksom bli bra utan man slits mellan allt o alla.. Lät ju nästan som om det vore bra men det känns då inte så, inte alls.
Jag o Samira firar iaf vår julafton på fredagen sen får allt annat bli som det blir känns det som..

1 kommentar:

♥ Your words against mine ♥