måndag, december 19, 2011

Ovädret kom nästan hit



Hela lördagen pratade mormor om snöovädret som dom hade när dom åkte till Sthlm, här hemma var det minsann bara regn med fåtalet snöflingor.
Nu är det iaf snö och det snöar fortfarande. Känns drygt men ändå så bra.
Julen är ju snart här o klart det ska vara snö då o lika på nyår..

Gårdagen var min morbrors födelsedag, jag o Samira åkte med min mormor o morfar dit för att fika lite o Samira spelade så klart på datorn där hemma. Hon är för söt när hon spelar.
Redan igår morse hade hon bestämt sig för att hon skulle till gammelmormor och sova där. Jag fick inte följa med, nu vågar hon sova där själv faktiskt sa hon så fint.
När vi skulle åka hem från Ante o Sussie så sa hon hejdå till mig först, tackar tackar liksom :P
Jag sa då också till henne att jag faktiskt ska åka med dem varav hon svarade Jaha.. men jag ska sova hos gammelmormor..

Sagt och gjort, hon åkte med dem hem och jag vart hemma ensam. Då passade jag på att ta dubbel dos av nya sömnmedicinen och nja, visst har jag sovit lite mer men jag vaknade likförbannat tre gånger i natt. Egentligen fler men de andra gånger så suckade jag mest o somnade om.
Men mja vi fortsätter prova iaf, den dubbla dosen är dock bara 2 st så det är ju ingen stor dos ändå.

Nu ska jag iaf dricka kaffe, för även om jag sovit är jag trött men skönast är väl att jag inte har ytterliggare biverkning från nya medicinen.. Att vara seg är en och mja jag är ju det i vanliga fall men iaf inget mer än vanligt nu ;)

Kaffe o senaste avsnittet av AHS nu då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥