torsdag, december 01, 2011

Nya förändringar



Wello.. Ny hårfärg kanske kräver mer förändring..?

Var in på synsam idag, kika lite o ska ju beställa Samiras glasögon. Dock vart det inget beställt idag men troligen i början av nästa vecka ist.

Har köpt lussekatter idag också, dom hade stora fina på Copp för 1kr/st så jag passade på och goda är dom fast det e russin i. Jag skulle nästan kunna föräta mig.

Hemma så har jag fixat mer jul o så tvättat i tvättstugan. Det e tvättstugan e så klart inte torrt så det får hänga över natten.

Julstöket e inte riktigt färdigt heller men krubban e uppe och ärligt vet jag inte om jag e nöjd. Får se mer imorgon och sen om katten kan låta det vara också.

Fixa ljusslingan gjorde jag också, den som e till krubban då. Nån lampa bara som strula men denna gång höll jag mig för att göra nån skum koppling så att det blixtra i uttaget så med andra ord lär jag mig! :-D Fast det var bra coolt när det blev dom där blixtrarna förut..

Nu blire Criminal o sova, hoppas på mer sömn denna natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥