lördag, december 10, 2011

Hur var det då...


Tänkte ett tag på att göra massvis av bra saker.
Typ laga mat.. nu bara till mig själv.. och jodå idag blir det mat, att svälta är inte kul, vare sig det e frivilligt eller ej.. lyxar till det med fläskfilé o sånt.. eller neej klart inte. Jag har iofs fläskfilé i frysen men jag kan inte med sånt.. att skära i fläskfilé är så likt att skära i sin egna arm o då knäppt nog skär jag hellre i mig själv men hej.. jag e enda av den naturen.. självdestruktiv alltså.. försöker alltid att ge fan i det men ptja inte alltid så lätt ..

yeye.. mat iaf.. bättre sent än aldrig o nog tog jag nån tugga av Samiras mat igår så helt matlös e jag inte o så lite tomater o yadayada..
Mmm.. livet e fint på riktigt nu, jag kanske borde hitta en pojkvän så är allt skitbra eller..?!

eller.. om inte annat ska jag sova nån timme.. eller första äta o få ont i magen sen sova nån timme o sen upp på uppvisning.. ska nog försöka få ett ansikte tills dess också.. inte bara likblek o ledsen för då skrämmer jag säkert barn, inte bra. Dom behöver inte veta redan hur jäkla drygt vissa människor föds till att leva.

Eller så ljuger vi.. Allt e topp, mat e gott, pengar vi har o massor av lyckliga dar'  


Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥