måndag, december 12, 2011

Barnbilstol leder till besök


Den här tjejen är idag...trött! Och ingen är förvånad.
Uppe i tid var jag iaf men död var jag också. Kaffe + koffeintabletter o nog har jag väl snäppet mer energi nu.
Ny medicin vart det också, sömnmedicin så får vi se om jag kanske kan sova hela nätter nu o kanske sluta upp med att vakna en gång i timmen. Skulle vara skönt o jag skulle ju då också kunna må bättre.
Dock inget stort fan av tabletterna jag fick men jag får väl prova ändå.

Mamma o lillebror Jonathan var förbi en sväng också, det händer typ aldrig men nu hade jag något som dom ville ha, Williams barnbilstol så det var den dom kom för att hämta så det vart icke långvarigt.
Jag borde köpa en egen till oss men jag vill ju inte o kan inte lägga ut dyra pengar på en stol som används så sällan. Hittade ju en med prinsessorna på men det e liksom 800kr.. Iofs är det värt det så klart men när vi inte ens åker bil så ofta är det dyrt.

I natt kollade jag iaf klart på Kick-Ass, jag gillade den! Försökte mig på Green Lantern också men då lyckades jag sova ett tag o sen verkade den faktiskt lite för sci-fi för min del.
Nu har jag iaf för min del varit duktig o dragit igång tvättmaskinen o plockat lite här hemma, här näst blir det kattlådesrengöring o dammsugning.
Skulle vilja gå ut på en promenad men det är så äckligt halt att jag säkert då skulle vurpa o tycka synd om mig själv så jag låser in mig en sväng ist. Möjligen att jag drar till Norberg.

Dagens "pigga" 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥