söndag, november 27, 2011

Drömmarna jag inte vill ha



Jag hatar min drömmar många gånger. Denna natt har det nästintill bara varit konstiga drömmar!
Att drömmar e konstiga kan jag iaf ta men när jag drömmer att folk dör är det verkligen inget kul och jag får en sån där olustig känsla o vet heller inte vad jag ska ta mig till.
Brukar ju kika lite drömtydning o så ibland och visst ibland stämmer det dock står det att om man drömmer om att någon annan dör så 
förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.




Det har aldrig stämt som jag kan komma ihåg, däremot så oftast när jag drömt att någon dör eller har skadat sig så är det just sjukdom eller olycka som kan komma att ske. Dock har det oftast gällt en av mina småbröder. Konstigt är det men när det kommer till honom o jag har drömt nå hemskt så har det oftast varit så att han inte mår något bra eller att det har hänt något omkring eller för honom, inte alltid det värsta men något negativt :/

Uscha..mina drömmar är inte att leka med och när jag tänker efter så förstår jag verkligen varför jag konstant är trött typ.
Jaja försöka tänka på annat ett tag.. försöka andas om inte annat för det har jag just nu svårt med.. jävla skitförkylning! 
Yrsel känner jag ibland också.. såå jag tycker liite synd om mig själv, faktiskt!
Dock är det skönt att gosa ned sig i morgonrocken o bara vara.. det har man ju liksom mer rätt till om man e lite sjuk men det hade varit så mysigt om man också hade haft nån som passade upp mig :P

Jaja nu blire the walking dead o lite kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥