söndag, december 11, 2011

Nya namn


Trött o trött o åter trött.
Jag borde heta trött.
Iaf så har jag sovit mest hela dagen, mycket nytta gjort liksom men näe.. skönt iaf men jag har fortfarande huvudvärk :/
Nån har nog ringt på min dörr idag också, jag vet inte om det var en dröm eller om nån ringde.. Det var liksom bara riing riing.. och inget mer.. Vissa märker man på ringningen vem det är men nu vette fasen.

Kollat på sista Harry Potter-filmen också, jag grät nästan i slutet fast jag vet hur den slutar. Den var iaf helt okej men jag gillar böckerna, min fantasi är större än filmerna.
Tänkt lite idag också.. Jag borde så mkt mer.. Men mina borde:n blir oftast aldrig eller sällan.

Fast imorgon ska jag upp tidigt o det vill jag inte men det är inget borde utan ett måste. Ska ner o träffa nån läkare på vuxenpsyk. Den ökade dosen antidepressiva funkar väl inte så bra så kan bli ännu mer ökning då. Vi får se.

Nu ska jag iaf ta en kopp choklad o kolla klart på Kick-Ass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥