onsdag, december 07, 2011

Decemberångesten


Motgångar har jag visst en tendens att ta riktigt hårt ibland. Ibland orkar jag liksom inte.
i måndags hade jag en total svacka. Att jag vaknat på fel sida har då aldrig varit tydligare.
Jag tror jag grät mest hela dagen, hade nästintill noll energi och likförbannat och med tårar som rinner så försökte jag mig på att städa o få fram mer julsaker. Det gick ju inte riktigt som tänkt då både adventsljusstaken och min snögubbe gått sönder.

Jag frös som en idiot också fast jag hade tre tröjor på mig och tjockare mjukisar. Så jag satt mig vid elementet och försökte hindra de värsta tankarna typ.. Nä fy tusan..
Jag stängde ned Facebook också, orkar inte det där just nu känner jag.
Insåg också hur mycket jag hatar julen. Julen är till för dem som har ett hem, det har inte jag. Inte på det sättet, här i min lägenhet är ju mitt hem men kring jul så är det inte så mycket hem ändå.
Jaja.. det är svårt just nu. Enough said.

Snö är det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥