tisdag, december 27, 2011

En serie till ända


Sista avsnittet av American Horror Story avklarat. Förjäkla bra serie det där och jag vet inte ens om det kommer en andra säsong eller när..
Hoppas det inte tar alltför lång tid iaf.

Idag var tanken att jag o syster skulle ned på stan o kika men så blev det visst inte, hon hade visst somnat efter det att hon kom hem från möte med af. Så jag har donat lite hemma o suttit vid datorn ist.
Senare ska jag träffa Jonas, han ville ha sällskap o äta pizza. Jag e inte så sugen på pizza, vet inte om min mage skulle gilla det heller nu när jag har så svårt att äta. Fast vi får se vad det blir.

Snart är det nytt år också, känns skumt att detta år ändå gått så fort faktiskt.
Just vid nyår vet jag heller inte vad som händer förutom att jag har Samira hemma, funderar iaf att åka ut till min pappa o fira där kanske men inget är helt bestämt så det återstår att se.
Jag är inget stort fan av att fira nyår så speciellt heller, god mat, trevligt sällskap o lite spel duger fint för mig och det e just de jag hoppas på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥