söndag, december 04, 2011

Helgens slut



Söndag igen, sista dagen på helgen.

Jag o Samira har varit på gymnastiken och nu sitter vi i bilen påväg till Västerås med Ante o Sussie. Ska kika lite på Ikea o annat skulle jag tro.

För min del blir det bara att kolla, klent med pengar gör inget köpande. Men det är ju kul att komma iväg.

Igår var vi hemma hos mammma i Norberg. Samira lekte med lillebror William och jag kikade på när Ida o mamma bakade lussekatter, knäck o nå snöbollar. Dock gick det sistnämnda inte så bra. Vid smältningen av den vita blockchokladen så vart den nästintill en brand ist. Knäcken blev tydligen inte heller nå goda. Jag gillade iaf lussekatterna och fick några med mig hem.

Pepparkakor gjorde vi också och då gjorde jag några också.

Snöade gjorde det också, blöt snö förvisso men rätt mysigt. Så nu kan snön faktiskt få komma för att stanna - iaf ett litet tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥