måndag, januari 02, 2012

Trötta början på år


Nytt år, 2012.
Tänka sig, jorden ska gå under i år, we will see about that.
Jag ska skoj-gifta mig :P 12 12 12..

Och jag börjar årets två första dagar med att vara så sjukt trött i hela kroppen, hoppas att det bara är kortvarigt o inte utvecklas till nån jäkla sjuka..
Min sammanfattning av 2011 har jag heller inte hunnit klart med, låter som om den ska bli jättelång men så är det inte riktigt, tar lite tid att komma ihåg o tänka tillbaka o jag kan ju inte skriva alla småsaker.. o så är tiden för att sitta o skriva lite begränsad.

På onsdag blire iaf Sthlm och Disney on Ice, ska bli sjukt kul dock blir jag av med Smira redan på torsdag eftersom hon skulle bort, också på Disney on Ice fast med hennes pappa o dem..
Hon kommer nog tycka att det e kul fast det råkade bli samma.

Nu sitter hon dock o ritar o ritar o jag lagar mat, sjukt sent men det fick bli så, vi åt annat lite tidigare så ingen kris direkt.
Nyårsafton vart bra också, ute hos pappsen i skogen. Lugnt o sansat typ men Smira e fortfarande rädd för raketerna men hon kikade på några innan hon somna för det gjorde hon innan 12-slaget. Kändes som om jag också skulle göra det men jag höll mig uppe. Sen efter 12 så vart det lite andra saker som skedde så då vart jag vaken ännu längre till 05 å det kan ju vara därför jag är sjukt trött fortfarande.. på tok för lite sömn liksom.

Hoppas nu bara att det nya året blir bättre för fina syster än det började!
Finaste fina Syster <3 Förtjänar så mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥