måndag, januari 30, 2012

Det här med att ha FaceBook


Wiho, nyduschad o nysmord, nästan så att jag skulle vilja duscha igen för att det är så kul ;)
Jaja gjort nu iaf, passade även på att smörja mig med Aloe Heat, så jäkla bra när jag har ont i kroppen. Värkisar hjälper då fasen föga då.

Kom på en sak, idag aktiverade jag faktiskt min Fejja igen, känns skumt o ändå var jag bara borta typ 1 månad. Har iaf roligast åt att vissa tror att jag tagit bort dem och/eller blockerat dem, lite sött är det också. Jag menar det e ju klart att det känns bra att folk ifrågasätter när man försvinner från att suttit där nästan konstant :P
Men iaf nu är kontot tillbaka men mest för att kunna följa upp planeringen inför Sälen, kändes enklast så faktiskt.
Lite kul också sen att jag läste denna artikel i DN, och mjo nog fasen kan jag instämma där. Vissa/Många gör så otroligt mycket onödiga uppdateringar men samtidigt känner jag att jag själv nog gjort, minst hälften av alla mina uppdateringar, också lite i onödan. Fast jag känner också att man ändå kan välja o se det man vill..
Jag har ett fåtal människor som intresserar mig mest och det är också dom jag kollar av och mindre på de andra.
Spelen har jag inga problem med alls, de spel jag inte e intresserad av blockerar jag bara.
Allt är egentligen ganska simpelt att ordna där.

Anledningen att jag lämnade Fejjan var dock av en helt annan anledning som inte riktigt hade med andra människor att göra..

Iaf så en av anledningarna (?) till att man ändå låter folk få veta så mycket om en själv måste ju nästan vara för att få någon slags bekräftelse.. Även när det kommer till att blogga. Jag bryr mig inte sådär mkt om att ha många läsare eller så men självklart vill jag ändå att folk kanske ska kommentera, tycka som mig eller ha en annan åsikt och de mesta kan jag också ta även om det blir gliringar.
Fast then again, jag liksom bara.. utan att ha en direkt tanke på att promota mig själv eller något annat och inte heller ha nån idé om att bli känd via bloggen eller tjäna nå direkta pengar.

Jag gillar ist att kolla tillbaka i bloggen o minnas saker jag kanske glömt, känslor som försvunnit, händelser som jag inte ville skulle hända.. o så vidare..

Och med det så ska jag bädda ned mig i sängen för ptjaa.. jag ska ju upp i tid o sen kommer jag troligen ha en riktigt trött dotter att få liv i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥