fredag, januari 20, 2012

Il Nostro o en kopia av onepiece

☺ Fick för mig att jag skrivit idag men det hade jag visst inte, antagligen la jag upp sidan men skrev aldrig något. Så är det många gånger.
Iaf så vart det en dag i Borlänge för mig o Samira. Vi kom hem strax innan 19 o nu har hon åkt till far sin.
Jag hann hjälpa syster lite o nu är jag hemma - trött o seg. Har druckit nästan ett helt glas vin o det var faktiskt gott! Samma vin som jag gillade när jag var 20, och nog det enda vinet jag gillar Il Nostro.
Nu har jag dock bytt vin mot pepsi max och ska halvdöd i soffan framför antingen Dexter men troligen blir det Buffy. Jag gillar inte Dexter så mkt men vill se klart första säsongen så jag kikar något avsnitt då och då :)

Ahh näe tvärslut o lite småputtrig över att jag inte hittat nån onepiece till mig själv. Vill så gärna ha en när jag åker upp till Sälen om ett par veckor. Men jag hinner väl, dock ska det fasen vara en kopia för jag betalar inte fööör mkt pengar för ett sånt plagg inte :P

3 kommentarer:

  1. Köp annars en one piece över internet. Fungerade finfint för mig.

    SvaraRadera
  2. Ah kan rekommendera internet bästa sättet att handla One Piece!

    SvaraRadera
  3. Vart köpte du din One peice kopia?

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥