tisdag, januari 17, 2012

någon minuts ljus


Då var ljusbehandlingen avklarad, kändes helt okej men man ska inte blanda ihop det med ljusterapi som e något annat.
Nu stod jag i ett liknande solarium fast enbart med UVB-strålar så dessvärre blir det ingen färg utav detta men jag hoppas, håller tummar o kniper tår på att detta ska få min hud bättre.
Jag ska dit på torsdag igen, skönast är ju att det bara tar några minuter i boxen sen är man klar =)
Det blir två gånger varje vecka och just nu är det himla skönt att jag får detta gratis iom frikortet. Dock gäller det bara till April men bättre än inget.

Annars har dagen gått snabbt, trodde ärligt talat inte att jag skulle komma upp i morse men det gjorde jag o Smira också. Så idag har hon varit på dagis.
Ska försöka göra lite mer rutin på min vardag, det behövs dock håller det alldeles för sällan. En vardaglig rutin är för mig sjukt svårt :/ Fattar inte varför egentligen men vi göra ytterligare försök nu.

Har precis duschat o smort mig, känner mig sjukt kladdig o dan men det e ju ett måste och ännu viktigare nu så jag inte torkar ut för då blir det bara värre igen.
Bah, psoriasis är inte kul, inte alls men förhoppningsvis bättre nu då.

Nu blir det iaf lite Buffy o sen sömn, imorgon ska vi ju upp igen - inte tidigt egentligen men jag vet att jag är seg ändå.
Förresten så vart min hårfärg annorlunda igår, syns dock inte så bra på kortet :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥