onsdag, januari 04, 2012

Disney-dagen idag


Vaknade 4 i natt, dumt nog fick jag för mig att det var dags att gå upp o att klockan var närmre 8 men tji fick jag. Jag bäddade såklart ned mig igen men kände mig dessvärre pigg.
Låg o funderade på om jag skulle tweeta ut min irritation eftersom jag kände mig skapligt pigg men tydligen så hann jag somna innan jag bestämde mig.
Skönt det!

När Samira vaknade, strax innan klockan ringde så kände jag mig dock död men nu är det på väg att ordna upp sig igen, kaffe is my friend.
Många säger att det är psykologiskt att man blir pigg av kaffe men för mig funkar koffeinet som är i för lite mer pigg blir jag.

Nu ska jag ta o fixa risgrynsgröt åt Smira o sen försöka se till så att vi är klara när mormor o morfar kommer o hämta oss för idag är det minsann dags för Stockholm och Disney on Ice, yeeey!
Ska bli sjukt kul o jag hoppas att stormen Emil håller sig frånvarande så att det går bra att köra.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥