lördag, januari 07, 2012

Lugn fredag, spelande lördag



Jag är gammal, för gammal för festandet iaf.
Fast jag hade kul så länge det varade och gårdagen vart definitivt lugn.
Sängen mest hela tiden med bra serier - Buffy och sen nån film.. Missan låg o kurrade bredvid och tyckte nog att det var riktigt mysigt. Sötast var nog när hon la sig på en av Samiras prinsesskuddar men jag var för trött för att ta en bild men det kommer säkert fler gånger hoppas jag.

Nu sitter jag o spelar TV-spel - Resident Evil :) Började med Scarface men jag dog bara så jag ledsnade, ska testa igen sen någon gång men nu vart suget på resident större.
Ikväll ska jag kanske träffa syster, spela lite o sånt skoj, blir iaf lugnt ändå för jag pallar inte o inte min mage heller så det e dumt att reta upp den.
Duktig var jag igår också, rökte ingenting men så i natt gick jag upp o rökte, dumt som fasen men jag lär mig och jag måste försöka tänka på det där.
Dock blir tristessen stor när jag inte har något att göra o då röker jag :S

Nu ska jag iaf fortsätta spelande, ta mig en dusch sen också.

1 kommentar:

♥ Your words against mine ♥