måndag, januari 16, 2012

Blue Monday



Idag är dagen då tydligen flest människor kan tycka att det är tungt o deprimerande.
För en gångs skull så känns det då inte så för mig, trött o seg bara. Jag o Samira har ändå sovit middag idag, det var skönt som fasen o länge sedan vi gjorde.
Först trodde jag nästan att hon var febrig men inte nu längre så hon har nog också bara en tröttis dag :)

Jag har iaf dragit runt på dammsugaren, plockat undan lite kläder o ätit så helt sysslolös har jag ju inte varit ändå.
Imorgon är det ljusterapi/behandling. Hoppas jag får typ super mycket energi :P  iaf lite skulle sitta fint men efter en behandling tror jag inte att det blir såå mkt bättre men wtf, hoppas gör jag ändå.

Nu måste jag göra något, känns som om jag somnar annars.

1 kommentar:

  1. sv: jaa..jag hoppas den blir lika fin som jag tänkt mig också :)

    haha, det är nästan så jag skrattar när jag läste artikeln du länkade till..den här dagen har fan inte varit någon höjdare inte. deppig dag har jag då haft..

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥