tisdag, januari 03, 2012

Lite mål för dagen


Kaffe o kaffe o ännu mer kaffe, fast jag e inte riktigt lika trött som igår o det känns skönt.
Gårdagen var verkligen seg och jag kände mig helt färdig.

Fick iaf lite besök igår också, av Ante o Sussie. Vi drack lite kaffe o snackade, jag typ tvingade Ante äta en liten pepparkaka eftersom vi gjort dem.
Sen var dom så snälla så vi fick åka med dem in till stan o Kvantum för att handla o sen skjuts hem. Det kändes sjukt bra att slippa ta bussen o så när jag ändå var så trött.

I morse vart jag väckt, hörde först nå skum dunk o fattade inte vad det var men sen ringde det på dörren och där stod Samiras pappa med hennes glasögon som råkade glömmas i helgen. Han frågade om jag var trött o jodå jag kunde förtusan knappt öppna ögonen :P
Efter att tagit emot glasögonen så vart det rakt ned i sängen, Samira sov fortfarande fast det blev bara tio minuter innan hon vakna o insåg att hon sov i sin säng men hon tyckte om det iaf.
Hon somnar oftast i min säng o sen brukar jag bära över henne.

Och ja nu efter lite halvsovande till barnfilm som hon ville se så sitter jag här, dricker kaffe o har fyllt på dosetten med medicin.
Ska försöka dra igång en tvättmaskin idag och även kolla om det finns någon möjlighet att komma ned i förrådet, jag måste börja plocka ned granen för den har nog snart inga barr kvar för dom ligger på golvet och en hel del är i missans päls :/
Sola skulle jag också vilja göra då min hud börjar se förjävlig ut :( Men då måste ju någon passa Smira o det e svårt så vi får se hur det blir..

Imorgon är det iaf Stockholm! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥