måndag, januari 30, 2012

Det är vi, jag o tröttheten


Måndagen till ända och jag känner mig trött, som vanligt. Vad är det med mig o denna trötthet? Förutom det att det känns och verkar som om vi går hand i hand :/
Jaja PUVA gick bra, lite mer joule denna gång. Förvisso ser jag redan en liten förbättring speciellt på armbågarna o dels benen men i det stora hela så ser det ut som om det tar sig o blir bättre.
Jag hoppas nu bara att det inte kommer snabbt tillbaka då jag åker upp till Sälen, vet att just den luften (?) gör mig sämre men det ska nog gå bra ändå.

Samira är nedbäddad, jag ska snart in i duschen, tvätta hela mig med mjukgörande olja o sen smörja in mig för sisådär 75:e gången, eller näe jag har inte hållit räkning men det är nog iaf 5:e gången förutom ansikte o händer som blivit mer.
Jobbigt o kladdigt o jag blir så less men jag kan ju inte göra så mkt annat heller.

Imorgon är det dagisdags för Samira, jag ska sen in o handla kattmat på Lidl, för den kattmaten gillar tydligen missanpissan här hemma o hon behöver äta. Efter det ska jag upp till Syster å käka frulle innan det är dags för att ta sig hem för att göra något vettig samt smörja.
Sjukhuset blir det en sväng också men denna gång till psykologen, äntligen är hon tillbaka efter sin semester och jag har en hel del att ta upp med henne och gå igenom men det ska nog gå bra.

Ganska upptagen dag imorgon ändå o det känns lite skönt, ett försöka i de där rutinerna ;) men jag känner liksom redan nu att jag inte vill gå upp tidigt så jag avrundar o ska fixa allt så jag kan lägga mig så snart som möjligt =)

Förresten, här är bilden Tomas ;)

1 kommentar:

  1. Gissa en som blev helt överlycklig :D Taack snälla rara Pixie :D

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥