söndag, januari 29, 2012

GLAPPAR O KLAPPAR


Ett glapp här igen. Har liksom inte haft vare sig tid eller lust. Förra helgen gick snabbt då jag hade fullt upp som flytthjälp åt syster, riktigt fin lägenhet tycker jag.

I veckan nu har det varit PUVA, stan/Västerås m syster o så PUVA igen. Plus att jag känner mig hängig och allmänt loj. Jag hoppas att det är övergående.

Denna helg har gått rätt snabbt också, Samira är här, vi har myst, kikat film o så igår var vi ute hos min pappa. Grattade lillebror Kimmi, gav försenade julklappar och åt pannkakstårta.
Jag kände mig mest seg o låg igår dock o lika idag :/

Jaja det blir väl bättre snart hoppas jag.
Sjukt också att det e 1 vecka kvar till Sälen, jag känner mig som vanligt kluven, jag gör det typ alltid när jag ska iväg någonstans.. Ressjuk o sen insåg jag att jag har lika dåligt med varma kläder som sist jag var upp :P
Jackan jag har är väl iaf okej med några lager tröjor/underställ men njae.. Ska bli skoj o se om jag kan vara så duktig o hitta en vinterjacka denna vecka. Jag avskyr vinterkläder, jag får bara ångest o känner mig så otroligt fet o klumpig så att prova känns liksom inte kul o då heller inte att köpa.

Iaf efter att läst detta så känner jag ännu mer att jag inte ska åka bräda, otursförföljd som jag är så näe detta år säger jag nej redan nu, jag har nog faktiskt inte vågat mig på att åka sen min fina olycka sist :S

 P.S Använd Hjälm ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥