tisdag, januari 31, 2012

Hej jag vet inte vad konsekvent är..


Yeah, halva dagen gjord typ. Sitter på bussen påväg hem men bara för att lämna saker typ, kissan ska få mat också o sen blire ner till psykologen.

Har vad jag vet hunnit det jag tänkt förutom att redovisa sökta jobb vilket jag faktiskt tänkte göra senare ikväll, hoppas bara att min kära halvligist till dotter låter mig prata i telefonen bara.

Igår var hon helt otrolig o då på ett bråkigt o trotsigt vis, det verkligen kröp i ryggen på mig av både irritation o dåligt tålamod så när vi skulle handla på ICA vart hon helt enkelt placerad i en kundvagn så jag skulle slippa jaga henne :-P Då gick det iaf relativt snabbt.

Men självklart vart det mer utbrott väl hemma igen.. Det e jäkla prövande av tålamod o till att vara konsekvent. Tålamodet e okej men det där med att vara konsekvent vet jag knappt vad det är ;-) Meeen hon somnade till slut o imorse var det bara att börja om igen.

Jaja så är det väl att vara förälder.. Och som vanligt hann jag inte posta detta som tänkt så nu e jag på bussen igen o mot psyk..

Tja'rå :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥