torsdag, januari 05, 2012

Det vart en alldeles underbar dag


Det vart sent igår, inte sådär jättesent kanske men det kändes lite sent när vi kom hem.
Väl hemma blev det bara kvällsfika o sen i sängen men Samira hade svårt att varva ner och jag tror inte hon somna innan 22.
Hon vaknade i natt också och var rädd men jag vet inte för vad men hon kurade ihop sig intill mig och somnade rätt snabbt så det var kanske nån liten mardröm bara.

Disney on Ice var iaf kanonbra, jag är sjukt imponerad och jag vet inte om det var jag eller barnen som gillade det mest :P
Sådär skulle jag iaf kunna tänka mig att jobba, att underhålla folk. Det skulle jag gilla!
Men ptja vi får se vad det blir utav mig.

Inne i Globen satt vi iaf riktigt högt upp, vi såg bra ändå iaf men jag som inte är höjdrädd kände att det ändå var läskigt. Det vart lite tvångstankar om att Samira eller William skulle ramla ned så jag satt o spände mig och mådde halvkasst bra länge innan det släppte men tur nog så gjorde det just det, släppte =)
Jag försökte ta så mkt bilder som möjligt men jag känner verkligen hur dålig jag är på det där när ljusförhållanden inte är det bästa men vissa bilder vart iaf skapligt, svårt också när jag bara har standard objektivet men man får göra det bästa av situationen och i minnet finns det iaf.
Nästa år vill jag också åka på det där =)

Lillebror William var så go i bilen hem också, han sa att han tyckte om att vara ensam och jag undrade varför och då sa han att han tyckte om att vara ensam med mig o Samira, det var så himla sött och kändes riktigt bra att höra!

Vi hann även hälsa på morfars typ låtsasmamma Ruth. Hon e en gammal tant typ 90 tror jag, men hon är så pigg, go o glad! Det var kul att träffa henne igen, det var så himla länge sedan, tror sist var när Samira bara var 7-8 månader och jag o Samiras pappa åkte till Stockholm så det är ett bra jäkla tag sedan.

Nu ska här ta och fixas lite, jag ska ta med Samira in till stan för lite inhandling av öl till kvällens cruising och fest. Vi ska hinna hem och måla lite med vattenfärger också innan hon ska till sin pappa.
Hon ville ju det igår men det vart lite väl sent att börja måla med sånt vid 21 på kvällen :P
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥