lördag, januari 21, 2012

Dessa underbart knasiga kattdjur


Lite mer pigg idag må jag säga. Somna innan midnatt och det var så skönt, dock somnade jag på soffan men med mina sköna soffor så gör det fasen inget. Axeln min var väl inte lika glad iofs men den är inte gladare i sängen heller :P





Här hemma är det kaffe som gäller och så klart en massa insmorning innan jag ska in till stan. Systembolaget hägrar o sen hjälpa syster tror jag.
Spanar lite på Kissiemissie också, hon spanar i sig på fåglarna ute på balkongen. Det är så jäkla kul att se henne för hon är så knasig. Hon attackerar gardinen i tro om att hon fångat en fågel, sen ser hon så där nöjd ut.
Jag som definitivt inte skulle ha någon katt efter min Fantazie är ändå himla nöjd över att jag tog emot denna knäppis från syster. Hon blir verkligen goare o goare speciellt om man tänker på hur hon var första månaden här. Hon fanns liksom inte, hon låg bara o tryckte under en av sofforna, kom knappt ens fram för att äta. Men nu är hon framme, busar o pratar. Snor min silvertejp, hårar ned, äter choklad och är nyfiken.
Roligt är det också att hon på samma sätt som Ture lägger sig o vrider o sträcker sig på min v-rumsmatta :P

Jag är nöjd iaf! :D

Nu ska jag fortsätta så jag hinner med en buss också, mkt kläder behövs för det är så klart en jäkla massa minusgrader ute.. typ -12 :(  Jag hurrade lite först för jag såg bara -2 o insåg sen att det var en etta med där :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥