torsdag, mars 29, 2012

Ytterligare något borttappat


Mhm.. I morse kom jag på att mina ringar var borta, jag som typ alltid har dem på mig. Och jag har letat överallt tycker jag. Inga dyra ringar eller så men speciella för mig.
Den ena har jag haft jag vet inte hur länge och den andra är ett litet hjärta som sitter på lillfingret. Samira har tappat den en gång ute men jag lyckades hitta den ändå.
Hoppas jag hittar dom snart bara, känns himla tom att dom inte är på fingrarna. Chansen är stor att jag tagit av mig dom i sömnen när det har värkt i händerna och det var ju typ igår som jag dammsög o greja i sovrummet så jag får nog kika genom dammsugarpåsen också :/
Annars kan väl en sån där synsk person berätta vart dom kan vara :P

Annars försöker jag minnas när jag kan tagit av dem men att försöka minnas veckan som gått känns ju kul ;) Jag som har minne som en guldfisk kommer ju knappt ihåg allt jag gjort idag :S
Eller jo lite kommer jag ihåg men tidsuppfattning och om vilken dag vilket hände är inte så mkt att lita på.

Jaja, fortsätta leta imorgon. Lämnar Smira o så ska hon till sin pappa, det känns trist! Veckan gick sjukt fort och nästa helg är det redan påsk.. Gah, stopp o belägg och gå ned på halvfart typ..
Fast ptjaa i denna fart så är sommaren och värmen snart här =)

2 kommentarer:

  1. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev men om man har omjänt underlag och det är mycket att spackla så är det lättare och smidigare att rullspackla. MEN om det då är ojämt, kanske av flera olika tapetlager eller att det är tapet på ena stället och ända ner till grunden på ett annat så är det bra om man målar innan man spacklar. Just för att rullspackel är lite.. Så, för att minska risken är det bra om man målar innan man spacklar och då kan man måla med vilken färg som helst, sen spacklar man, slipar och kanske spacklar och slipar igen om det behövs.. SEN kan man måla med den färg man ska ha :)
    Jisses du fick en uppsats nu, men hör av dig om du undrar något :) Mammas karl är ju målare så det är därför jag kan :)

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥