torsdag, mars 08, 2012

Julen varade nästan till påska

 ✔
Tvätta, städa, springa, promenader, syster, fest, ptjaa..
Det har kanske inte varit mycket men jag har då haft fullt upp ändå. Och skönt har det varit, förutom att springa i den dära tvättstugan för den e inte kul men jag får ju iaf kläderna rena och det e inte fy skam.

Sovit mkt hos syster också, känns som om jag varit där mer än hemma men det är kul, vi har tagit promenader o babblat, skrattat som jag vet inte vad och ja, bara haft det jäkligt bra!

Samira fyllde år i tisdags också, tråkigt nog var hon ju hos sin pappa men jag hann träffa henne supersnabbt o säga grattis o pussa massvis, då kändes det bra igen.

Vi ska fira henne på lördag så idag blir det att baka lite o fixa tårta imorgon, skoj skoj!

Just ja, jag har fasen hunnit ned i det där jäkla förrådet också så alla julsaker är nu där nere, känns såå skönt men självklart så såg jag igår att jag missat en liten ljusstake :/ men men det känns som om det inte är hela världen ändå.

Nu ska jag hinka i mig kaffe, jag e fasen förkyld o har ont i halsen men en promenad till sjukan borde jag kunna fixa ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥