onsdag, mars 21, 2012

Alternativ bröllopsklänning



Redan onsdag, men det blir så när man kanske slöar bort en hel måndag ;)
Men jaja idag kändes det som om jag var uppe tidigt, vaknade redan vid 06 först men vägrade gå upp så jag lyckades somna om i nån timme, skönt det.
Nu är det kaffe som gäller o jag klurar på att ta en promenad innan dusch o sen troligen visit till Borlänge. Har dock inte hört något om det blir av ännu men det visar sig väl.

Min mobil är ännu lustigare idag också, nog för att lampan indikerar att den laddar men nu laddar den också fast sladden är ur, det är verkligen dags för en ny snart. Undra dock om den kommer visa fulladdad någon gång när den ändå laddar..? Fast det borde ju vara omöjligt egentligen men jag skulle fasen inte förvånas :P



Hittade en möjlig bröllopsklänning också =) Så sjukt fin och passar in i min tanke om mitt bröllop =) Lite alternativ sådär ;) Nu när jag gått upp lite i vikt borde jag kunna börja hitta lite fina korsetter igen, tidigare var dom ju alltid för stora i princip men nu är det fasen inte mkt som är för stort länge, på gott o ont !
Skulle egentligen vägt mig igår men det hanns inte med o glömdes bort. Måste ju väga mig hos syrran då jag inte innehar någon egen våg. Kastade dom för bra länge sen när jag insåg att jag inte funkar med vågar hemma :/ Jag blir lite väl besatt och det är ju inte det bästa direkt.

Jaja nu ska jag sätta mig på balkongen i solen, smörja mina ben, dricka kaffe och lyssna på fåglarna, det var en liten blåmes (tror jag) som kvittrade tidigt o det lät så lustigt, mycket ljud från en liten fågel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥