söndag, mars 11, 2012

There is a glorious feeling in me


Åh vilken helg! Vi har haft det så sjukt bra att det finns liksom inte, jag är ovan om inte annat. I fredags bakade jag, syrran o Smira efter att ha bakat lite vart det ned på restaurangen för att hälsa på Ante o Sussie som satt o åt, Elenor var också med.

Smira fick lite strips och jag o syrran dela på en öl samt att vi drack något som Ante o Sussie kallar glykol, gott var det iaf, lite sött men såg mer ut som spolarvätska än glykol.

Samira vart toktrött efter nån timme så hon o jag gick hem o hon somna direkt och jag satte igång med tårta och paketinslagning. Tror klockan var strax efter 2 innan jag kom i säng.

Lördagen började i samma tempo som dagen innan, raskt med andra ord o jag satte igång att städa och försökte dammsuga av en soffa som mer såg ut som en luden katt, man skulle på allvar tro att jag har ca 100 katten men det är bara en.

Strax innan 14 kom min mormor in och då blev det att fixa det sista på tårtan, påbörja dukning etc.. Resterande familj trillade in strax efter 14. Samira vart överlycklig av att få träffa William.

Fikat gick kanonbra, gott var det o tårtan vart alldeles lagom söt även om jag inte riktigt fick den så fin som jag ville. 

När alla hade åkt kände jag mig så sjukt nöjd så jag nästintill skulle kunnat spricka. Samira hade verkligen en underbar dag och att få se henne så nöjd slår liksom allt - det gör ju mig lika nöjd o glad. Kan inte finnas något bättre än att få vara med om att få se sitt barn lycklig?!

Kvällen blev ju lugn för vår del, kika lite melodifestival, dansa till några låtar o sen sov Samira fint o jag somna innan midnatt.

Loreen vann och det var då helt rätt enligt mig även om jag faktiskt röstade på Ulrik Munther. Han är föör söt o duktig :-P

Och nu idag fick vi hasta iväg till Samira gymnaastik, hennes pappa har hela tiden sagt att det börjar 11.30 men icke det var minsann en timme tidigare som det börjar men tur nog kom vi inte alltför sent även om jag kände mig sjukt elak som verkligen fick stressa på Samira.. Inte bra att hon ska få känna så men jaja sånt händer o nu vet vi ju att vi inte kan slöa lika mkt nästa gång.

Under eftermiddagen blir det fika m just Ante o Sussie och sen troligen bara lugnt. Det kan behövas ibland.

Livet känns så jäkla bra nu, nästan så att jag bara går oi väntar på en motgäng men mellan det så njuter jag, det kännns förjäkla häftigt att jag faktiskt tillåteer mig det och även att folk omkring mig ser att jag mår bättre ! :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥