tisdag, mars 20, 2012

Det övergick till annat


Idag kan jag iaf fastställa att det inte handlar om baksmälla längre, jag är fasen lite sjuk.. Betoning på lite också eftersom det mest är huvudvärk, kroppsont o lite halsont. Med andra ord borde en överdosering av liniment hjälpa efter en varm dusch nu ikväll.
Känns dock lite träligt att gå till sjukhuset men det ska nog funka ändå och det är ändå ett par timmar kvar så alvedonen borde börja verka så jag kanske känner mig lite bättre.
Lederna hinner ju bli lite varma av både promenad och solning också så dom kanske slutar ömma.

Tror mormor kommer in idag också, Ida har ju lånat hennes bil så hon ska kanske hämta henne o så ska vi lämna tillbaka en dammsugare som hade gått paj. Ska nog passa på att handla lite kattsand också så missanpissan kan få en ren låda, eller ptja mer sand om inte annat för så oren är den ändå inte.

Jaja, jag ska krypa ned i soffan, dricka en del kaffe o kanske lite té och sen hoppas på att känna mig pigg snart.

 
 Det börjar bli dags att göra något åt håret igen men denna gång väntar jag nog, eller försöker vänta ett tag till så toningen under kanske går ur lite mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥