onsdag, mars 28, 2012

Från att städa till att röja för att städa igen


Check, inte varit ute på hela dagen, trött har jag varit, hängig har Samira varit och så jäkla trist väder förutom en snoa på kvällen då solen kikade fram.
Ist har jag städat o grejat här hemma, konstaterat att måste köpa en hel drös med stora sopsäckar så jag kan röja undan allt i skrubben o skänka/kasta det som inte används.
Försöka komma ned till förrådet igen måste jag också.

Sen såklart när jag kände att det såg bra ut så fick jag idén om att riva lite tapeter i hallen igen.. Lika tråkig denna gång som sist men det gick iaf bättre, fick bort en del.. och ännu mer att städa. Samira var med o hjälpte lite och tyckte ungefär att det var lika kul som jag ;)
Jaja om jag någon gång ska bli klar så måste jag väl iaf göra något åt det. Knäppast är ändå att jag inte stör mig så mycket på att tapeten e halvriven och att det e tre olika färger/mönster/tapet.. eller vänta det är nog fasen fyra.. Men jaa det rör mig liksom inte så mycket.
Tänkte att vi skulle kommit i säng tidigt också, speciellt Smira men njae det vart visst inte redigt så heller.. Maten vart sen och hon kunde inte somna och jag, ja sitter ju här ;) Dock är det sängdags alldeles strax, en kopp te för min hesa hals innan bara.
Fasen redan torsdag imorgon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥