måndag, mars 19, 2012

mystyg avger statisk elektricitet


Jag har svårt att fatta att det faktiskt är måndag idag,kan vara för att jag sov mest hela gårdagen och mått fy fasen nästan hela denna dag.
Vet ärligt talat inte om jag är bakis fortfarande eller om det är nå sjuka.. Huvudvärk iaf så ini helvete och bara allmänt loj :( Syrran fick iaf med mig ut en sväng, dock åkte vi mest runt med bilen o spanade ;)
Haha det är kul o vi kan vi !
Passade på att panta lite flaskor o handla lite också =)

Nu sitter jag i soffan är allmänt seg och ska nog fasen lägga mig snart. Imorgon är det dags för sjukhusbesök x2 och tanken är att jag ska gå dit, inte långt men med denna huvudvärk lockar det inte så lika bra att vila upp mig så det kanske blir bättre.

Lördagen var iaf mycket trevlig även om jag kände mig lite tafatt, eller vad man ska säga, på förfesten men jaja så kan det vara. Skoj vart det ändå =)

Nu blir det fortsätta att slöa lite i min onepiece, nackdelen är att jag får stötar lite då o då för att den är av sånt där mys-tyg, vad det nu heter..jaja mysigt är det ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥