torsdag, mars 15, 2012

Trodde jag glömt men jag hade glömt att jag kom ihåg..

 ☺
Åhå jag vill ha sommar nu, satt nyss på Lindex hemsida o kikade och det finns så mycket fina sommarkläder till Samira i alla de fina pastellfärger o allt.
Jag hittade t o m ett par jeans i turkos åt mig, dock vet jag ju inte om jag kan ha dem sen min fina lilla viktuppgång över just rumpa o lår och det var så klart på barnsidan men ska nog kika om dom finns nere i butik så jag kan prova för fina var dom ! =)

Ringde till dagis för ett tag sedan, vart så schalur på om jag verkligen sa något om att Samira skulle vara ledig idag och tydligen hade jag gjort det så det var ju bra. Jag brukar kunna missa sånt då jag har fullt upp med att se till så att det inte blir cirkus på vägen ut från dagis. Däremot har Samira verkligen blivit duktig, hon samarbetar med mig och vet vad som gäller och vad som sker om hon inte lyssnar. Vi går igenom det på morgonen innan jag lämnar henne, känns tjatigt men det funkar ju =)

I natt för den delen var det helt okej, drömde mest om att jag vart tatuerad o att det blev sjukt snyggt, önsketänkande indeed men det var iaf en dröm som jag trivdes med.

Nu är det dags för oss här hemma att se till så vi är klara innan vi ska åka. Vi är ändå rätt sega båda två och det är alltid något som jag glömt så att tiden blir knapp.. Spelar nästan ingen roll hur tidigt jag börjar för det är nog fasen lika varje gång ändå..

Kom och tänka på en serie-strip med Nemi, hittade dock inte på den men jag kunde inte sluta skratta åt den för det var exakt som mig :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥