tisdag, mars 20, 2012

Klänning, träskor med cykel på grusvägen.



Trots förkylning o kroppsont så hanns det med en hel del idag, promenad till sjukan för puva:n som gick lika fort som alltid typ, samt att det vart några joule lägre eftersom sköterskan var sjuk förra veckan.
Efter det så stod både syster o mormor utanför sjukhuset så vi åkte ned till 56:ans å fika, mys där! En tripp för lite ny blomjord blev det så nu jäklans vet jag vad jag ska pyssla med, nu kan mina blommor får lite ny fin jord samt så kan jag börja ge bort lite Aloe Vera igen, dags att dela på dem flesta så nu kan det fasen bli många.. igen :P Dock hade mormor död på sin så hon får så klart en ny nu =)

In på Franzéns hann vi också där jag hittade finaste typ lantklänningen, beige o lite volanger, det är typ bara fina gummistövlar eller träskor som saknas.. Och så det där torpet så klart men sen så hade jag sett så söt ut så ;)
Hade kunnat ha den klänningen, stövlar/träskor och cyklande på en grusväg med blommor i cykelkorgen, jajemän :P
Men någon klänning blev det dock inte däremot två nya fina nagellack.
Därefter vart det direkt till psykologen, så jäkla skönt med lite påladdning o det blev det i sisådär nästan 1½ timme. Vi kan babbla vi och det är så jäklans härligt, jag mår liksom bra av henne och det är ju så det ska vara.
Även om jag nu inte haft alls så mkt svackor som tidigare så känns det viktigt att ta mig dit likadant som tidigare.

Syrran mötte sen upp mig utanför så vi traskade till Kryllan för att sen bli upphämtad av Sussie, ute hos henne vankades det mat - köttfärssås o spagetti och jag har ytterligare en gång ätit mig gravidmätt, känns nästan som om jag skulle kunna rulla fram men det behövdes då jag inte ätit alltför mycket de senaste dagarna så nu har jag typ kommit ikapp ;)

Och ptja nu är det målning av naglar, insmorning av kropp, lite Big Brother i bakgrunden o strax lite sömn. Tror minsann vi skulle upp till Borlänge imorgon, kul att jag har så mycket pengar dock :( Men spana saker kan man göra ändå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥