tisdag, april 10, 2012

Det hände sig visst


Suprise att jag inte skrivit på ett tag.. Känns som om livet varit fullt upp på annat håll, på bra sätt också, himlans många bra sätt =)

Bara ca 2 veckor kvar innan jag ska upp till högskolan i Falun för den där erfarenhetspanelen,ska bli mycket intressant även om jag e lite nervös men det har jag ju en tendens att bli över det mesta.

Påsken har varit också, den vart mycket, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Påskafton tillbringades i Norberg, hos mamma och det var skoj! Hörde ni..?! Helt otroligt kändes det. Det var helt okej mat o sen vart det kortspel o en hel del skratt, Smira busade som tusan med William också så hon somnade knappt 5 min efter det att vi satt oss i bilen på vägen hem.

Lite annat har hänt också, jag har fasen lyckats bli kär ! För första gången på jag vet inte hur länge egentligen. Det är en helt otrolig känsla och den uppfyller mig helt. läskigt som fasen men ändå så mysig.
Jag försöker att skippa de negativa orosmolnen som jag lätta kan komma på och bara lever in på detta konstiga lyckorus som jag helt glömt bort hur det kändes.
Dock är det minst en gång per dag som det verkligen skrämmer mig, jag har släppt in en helt ny människa i mitt liv, berättat så himla mycket saker och utsätter mig ofta för risken att bli sårad.. Det känns tufft men ändå så bra, alltså inte just det negativa utan att jag faktiskt vågar och är mig själv kring honom.
Han har träffat Samira till o med och det utan konstigheter eller problem, kändes mest viktigt det och ännu bättre nu när det är avklarat och fungerande.
Btw så ska jag nog inte reta andra fler gånger om att det går så fort för dem när det kommer till kärlek.. Nu vet jag att det visst kan bli så bland, även för mig..

Mjaaa rosa moln, fluff-fluff o massa mihihihi.. Fjärilarna har fasen både disco, hårdrocksparty o allt i min mage o hela mig men faaaasen så bra det känns :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥