torsdag, mars 22, 2012

Ledsna hälsar, glad i sinnet

Idag har det känts mest som yeeey, glädjeskutt o underbart.
Anledningen är sol, värme, vår och kaffe. Sen promenader på det så att endorfinerna räckt till halva landet typ :P
Men nu har jag börjat varva ned dock med lite hjälp av propavan men nu hoppas jag iaf på att kunna sova sova lite.
Natten tills idag vart inte många timmar alls o inte kunde jag sova speciellt mycket i morse heller så det fick bli lite kaffe på balkongen ist, kändes inte helt fel det heller.
PUVA var det idag också, första gången på länge då det faktiskt var fler än bara två stycken där men det är ju tur att stråltiden är så kort så man slipper någon direkt väntetid :)
Jag borde nästan gått en mil idag, vilket fall så känns det bra även om min häl är lite ledsen o brännande, fixade ju iaf plåster när jag ändå var in på apoteket så dom får åka på imorgon så att jag kan traska lite då också.




Och mer imorgon, Jag får äntligen pussa o krama på snuttfian! Saknar mitt lilla yrväder och speciellt när jag ute och går och kan inse att hon är rätt lik mig, lika flummig o så. På ett bra sätt dock.. eller jag säger iaf att det är ett bra sätt, det har sin charm typ ;)

Nu ska jag fasen ta o smörja in mig för att sedan lägga mig, kanske kika lite BB nu när dom äntligen plockade ut Sipan! Lite mera yeey där plus att två andra vart autonominerade, bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥