onsdag, mars 14, 2012

Inget TV-dejting för min del


Djungelns Drottning, hjälp ! Typ alla av tjejerna ska ta med sig plattång..? Till en djungel..? Varför?
Jag har två plattänger, en ligger i källaren och den andra används ca 1 gång per år.. :P
Inget jag skulle ta med mig med andra ord.

Förvisso vet jag inte ens vad jag skulle ta med mig.. Kanske min lilla såg, den e bra =)

Äsch.. orkar inte kolla utan lägger mig nog fasen o sover ist, känns vettigare även om jag har en sova-konstigt vecka igen.. Sover rätt okej ändå men drömmarna känns inte redigt okej alla gånger..
I natt gifte jag mig iaf inte med någon som sen dog, däremot fick jag en fin kärleksförklaring av någon som förklarade den fint men det kändes ändå skumt..
Kanske dags att träffa nån seriös snart fast det känns ju svårt.. o lite jobbigt..
Ptjaa.. den dagen.. och nå ensam mamma söker blir det fasen inte.. Jag vill inte dra upp saker ur mitt liv i TV direkt och inte av den anledningen till att kanske hitta nån som är intressant.. Det finns väl typ nån intressant utan att behöva hitta det i TV..

Yepps.. Sova var det ja, tandläkaren imorgon, dock vid lunch så inte behöver vi stressa och Samira tycker det ska bli skoj =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥