söndag, mars 25, 2012

Ny jord till de mina




Åhå, helgen sista dag, söndag.
Det har varit något hela dagen, bra saker också. Gymnastiken för Samira, hem o fixade med blommor/växterna så nu är en hel del omplanterade och fina igen =)
Vi var ute en bra jäkla stund också, lekte i lekparken både här hemma och på andra sidan, skoj hade vi!
Nu ikväll har jag även lyckats klippa Smira, speciellt bra vet jag inte om det blev men ett par centimeter kortare om inte annat. Jag tyckte nog inte att det såg alltför taskigt ut så nå men för livet borde hon inte få för detta ;)
Hennes lugg är dock fortfarande lika kort, sött förvisso men vääääldigt kort :P Så går det när barn leker med saxar tydligen.





Nu sover gullungen iaf och jag sitter o småkikar på BBLive, känner mig allmänt seg o så hostar jag :/ Sen i fredags har min hals varit lite klen och inte vart det väl bättre efter utgången i fredagskväll men skoj var det iaf. Både här på restaurangen och sen ute på Kingen. Syrran lyckades dock försvinna men sånt händer tydligen och hon kom iaf hem till sig.

Imorgon är det ny vecka, ingen ovanligt sker vad jag vet, det är dagis, puva och sånt som alltid typ :P Vi ska försöka komma åt Smiras cykel o se om det går att fixa den lite innan det blir dags för en ny. Sen kanske jag ska ta o kolla på min också men jag är så less att hålla på och krångla med det där jäkla däcket, det gör mig ju nästan tokig :S

Jaja nu ska jag fortsätta sega i soffan innan jag ska ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥